2024. február 29., csütörtök

A tárgyak,mint emlékek

A Lényeges,a Legfontosabb hiányzik a fotóról...

Hát persze,hogy folyik a könnyem....

Főztem az előbb és elkezdtem észrevenni a tárgyakat.Van már sok-sok ami Valakire emlékeztet....A krumplinyomó még fornádi ereklye...A zöme konyhai dolog nálam még a mami és Anyu által 1999-ben adott eszköze amikor Pestre költöztem Jánossal....
Van még most előkerült fénykép Apuról...
A Hifi még Jánosé volt,és azt nem ajándékoztam el....
Van tamási virág még a komódon-pedig az már nem most volt!
Van hőgyészi szárított virág a kertből....
És a kristály üveg tálban van a nasi-csoki éppen nálunk ami szintén a mostani hőgyészi Ház-ürítés alkalmával került hozzám.
Anyunál összecsomagolva vár amit elhozok tőle,de még itthon helyet csináltam neki.
A falon álomfogó lóg amit Anyu adott nekem mert neki nem kellett az új lakásába.
Van Nővéremtől nagyon szeretett könyv a polcomon és a ruhák....
De a gépen van sok emlék,a fotók által...
A tárgyaknak óriási jelentősége van!

De azért rájöttem a nagyon sok felhalmozott tárgy se tesz boldoggá.Csak ahhoz kell ragaszkodni ami szervesen az életünk egy részében szükségeltetik.

Sok ágyneműt Anyutól kaptam,hát azért az elme mire ezt lenyugtázza és helyreteszi napi szinten...párszor meg kell töröljem a szemüvegem mert a könnycseppek maszatolnak....

Anyukám!
Hiányzol,sokszor már fájdalmasan....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Találkozás a Felhők felett

Még beszéltünk róla....mert 1 éve már folyamatban van az utazás szervezése. Még azt hittem elmesélhetem.... De nem. Megvolt az út. És a felh...