2024. február 25., vasárnap

Közepes méretű kávésbögre

A közepes méretű kávés bögre💝

Lacival az Ikeában pár hete vita alakult ki mert én vettem volna közepes méretű kávésbögrét,Ő nem engedte sok bögréd van-alapon.
Lementem a tárolóba és...
2 dobozban ott volt a közepes méretű kávés bögre.
Ez mág a Te pesti lakásodból van nálam a tárolóban.
Köszönöm Anyukám,hogy mégis lett közepes kávésom!🙏
Olyan szépen csomagolva mint minden amit te tettél el az utókornak.
Persze szipogtam ám nem keveset!

Hosszú ideje nem sütöttem,ma rávettem magam.És remélem majd mint te én is visszatérek majd arra,hogy hébe-hóba sütök egy finom sütit.

Timi küldte ma.
Igazán szeretem kép.
4 generáció!💝

Hiányzol!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Találkozás a Felhők felett

Még beszéltünk róla....mert 1 éve már folyamatban van az utazás szervezése. Még azt hittem elmesélhetem.... De nem. Megvolt az út. És a felh...