2024. március 9., szombat

Szeretet -desszert

A Lakást kiüritjük.
Amit mi szeretnénk,és elbír a lakás kapacitása azt mi hozzuk el Timivel.
Sokmindent adományba adunk és majd a többivel meglátjuk mi lesz de úgy nagyjából szeretetcsomag azoknak akiknek kevés van,vagy nincs nekik....
Ez vezérel minket!

Minden nap gyertyát gyújtok.
Most is ég itt mellettem....

És tudod annyira jó,hogy fotó virtuóz vagyok és van fotóm pl a kedvenc ebédemről amit nem is olyan régen ettem Nálad,
Isteni leves és lekváros bukta,de ez mennyei volt!!!!
És persze a szeretet ami még desszertbe mindig ott volt💝.
Kisírom magam ilyenkor és megy az élet tovább....
Hiányzol!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Találkozás a Felhők felett

Még beszéltünk róla....mert 1 éve már folyamatban van az utazás szervezése. Még azt hittem elmesélhetem.... De nem. Megvolt az út. És a felh...