2024. március 11., hétfő

Annyira hiányzol

Nézd,itt születtem.Pincehely.Egyik tamási Ismerős posztolta ma és nagyon elérzékenyültem.
Amikor megyünk Pestről Hozzád a temetőbe mindig a kórház mellett megyünk el,ami ma már nem üzemel kórházként....

A barátságkenyér 5,napja van.kevergetem és persze minden egyes alkalommal amikor vele foglalkozom az illatról amit a kovász ad és a tevékenységről mert minden nap kell valamit csinálni a tésztával...eszembejutsz!

Szombaton megyünk a temetőbe ahol itt még Te is velünk voltál és most Hozzád-is-megyünk oda....

Gondoskodtál mindig...most mi teszünk egy virágot a sírra és gyújtunk egy gyertyát....
persze,hogy a napi sírás megvolt most is zokogok...
Annyira hiányzol!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Találkozás a Felhők felett

Még beszéltünk róla....mert 1 éve már folyamatban van az utazás szervezése. Még azt hittem elmesélhetem.... De nem. Megvolt az út. És a felh...