2024. június 22., szombat

Múltból a jelenbe

Még amikor nálad beszélgettünk egy kávé mellett mennyi ötletemet elmondtam mi hogy lesz és a szem műtétem kapcsán is azt mondtad tavaly nyáron,megoldjuk,hogy legyen veled valaki a műtét után....Azóta már sokminden történt.
Annyi mindent elmondanék Neked.
Petra szalagavató ruhát volt próbálni és csodaszép benne,egy Mesebeli Hercegnő!
Milán ma egyetemi vizsgán volt és már bejárta a fél világot mióta nem vagy közöttünk.
És én is már több IKEÁ-s bútort be tudtam szerezni és lassan egységes lesz a lakás hangulata,sok bútor megy adommányba.És a képen a konyhád.
Már a bögre az alátéttel is nálam van...../sóhaj/

Infráztam déélelőtt a lábam mert ugye tudtad,gogy beteg pár ujjam és próbálom magam gyógyítani.


Aztán délután raktuk össze Lacival a bútorokat és az egyik nagy doboz ráesett a lábfejemre.....Már 2 lábamat infrázom....


A régi bútorok mennek és jön a fehér mindenütt.

A pánik szobát te is jól ismerted...és most az is fehér lett és rendszer lett ott is!

A réginek mennie kell!

Nem vagyok boldogabb a bútoroktól,de egy vágy álom teljesül....kár,hogy már nem láthatod...

És akkor még nincs vége...
Petra ma előállt a kérdéssel:lehet Macskánk?
Pontosan ennyi idős voltam mikor én kérdés nélkül hazaállítottam egy 6 hónapos husky kutyával,a kutya élt 14 évet!
Hát mindig mondtad:"majd visszakapod"
Anyu,igazad lesz?💝




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Csendes névnap

Csendes névnap.... Első névnapod,ahol... Nincs köszöntés..... Hiányzol! És Mami is💝