2024. június 7., péntek

Mami temetése

Hőség.
Mindenki pontos.
Minden tervezett.
Már fogyatkozó Rokonság...
Érkezik egy szellő fuvallat a szertartás alatt és egy felhő érkezik fölénk,apró esőcseppekkel...
Mami rendelte,hogy ne legyen 31 fokos rekkenő hőség...
Katolikus szertartás,templomi megemlékezés...
És "Az Isten báránya"..is felcsendült.
Volt kifacsart szív és szorító érzés....
Igazán nem értem az egészet,ott voltam,de 19-én még fogtam Mami kezét,most pedig egy Urna Őrzi Őt.

Búcsúzom Mamikám-valahogy így mesélném el Neked Anyukám.


Aztán mi ettünk a kedvenc éttermünkben.

Reggel Mami vitrinben őrzött fa dobozos virágát nézegettem.Ezt nagyon szeretem Tőle.Becsben őrzöm a hőgyészi ketből szedett kék nefelejccsel préselve...
Az emlékekbe kapaszkodom.

Timi fotózta a templomban.csodálatos virágcsokor volt.

Ez a nap is megvolt....
A szív meghasad....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Csendes névnap

Csendes névnap.... Első névnapod,ahol... Nincs köszöntés..... Hiányzol! És Mami is💝