2024. május 25., szombat

A Lakás Nélküled

Anyu!
Pakoljuk a lakást.
Már nagyon üres.
Nagyon jó helyre mennek a tárgyaid,csupa kedves ember jött és ismertünk meg Általad így másokat!
A  Négyes csapat,B,G,L és én tesszük a dolgunk,nagyon sokat mesélünk Rólad💝


 Amikor a lakásba mentem,kb a 3.percben már sírtam....

A tárgyaid,az a közeg,minden Te vagy Ott.

Ez olyan nehéz.

Aztán nagy levegó.

Pakolni kell.

És újra és újra szortírozás.

Mi az amit magamnak mentek és mi az ami mehet a garázsvásárba és mi a Használtcikk kereskedőnek,aki egy Tünemény,segít mindenben.

A ruhák amik megmaradtak adományba mennek és nagyon jó helyre!

Még mentettem meg párat,mert ha így alakult én szívesen fogom hordani Őket...Emlékedre is...


Ez a Csirke....a képen...Mindig mondtam ne vegyed le,emlékszel?Hol itt volt hol ott volt mert vicces.És azt mondtad egyszer úgyis megkapom.És.....:itt van nálam,a ruhás szekrényem ahogy kinyitom ott néz rám.Eljutott tényleg,és megkaptam.De már nem az a vicces Csirke mint Veled....

Az élet Nélküled üres.

A lakásod szinte üres.

Mamikánk nincs jól.Nagyon nincs jól.

Sok erő kell a mindennapokhoz....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Csendes névnap

Csendes névnap.... Első névnapod,ahol... Nincs köszöntés..... Hiányzol! És Mami is💝