2024. április 14., vasárnap

"Hívd fel az Anyut"-"már olyan rég volt itt....

 

Anyukám!
Mindig így kezdem...
"jajj Istenem"-tegnap miközben Mohácson voltam-most egyedül-pakolni a holmijaidat,hogy majd valami legyen velük és méltó helyre kerüljön minden általad őrzött és megőrzött tárgy....ehhez rengeteg idő kell.Timi is rengeteget pakolt már,rendszerezett,és a Csodás Lakásod kezdi elveszteni azt a Varázsát amit felépítettél.
Nincs egyetlen virág sem a Lakásban....
Hihetetlen,Te mindig sok-sok virággal éltél,egy család vitte el mindet egy családi házba,úgyhogy jó helyre kerültek💝
A temetőbe is vittünk friss tulipánokat,mert mindig szeretted a virágokat.....
Picit időztünk ott és mentünk tovább...

Az inka liliom csak úgy virít középen M.ezt jól eltalálta és a kedvenc virágod....



Aztán még Dédimama Othhonban látogatása előtt mentünk Csicsóba ahol veled is jártunk......mert az Otthonban is látogatási idő van,ezért volt pici időnk még.

Ez egy kegyhely,és persze gyújtottunk gyertyákat.

Aztán Mamihoz mentünk.

Az ágyában fekve is rögtön Téged kérdezett.
Timi elnevezte a látogatós ruháját antihalál ruhának így én is kerestem egy fehér blúzt mert nem mehetünk feketébe,véletlenül sem szabad Dédit felzaklatni.....jobb,ha meghagyjuk neki az Ő valóságát.


De kint sem tágított a kérdésétől:"Hívd fel az Anyut"
Hát igen megtenném...
Anyukám,na most mondd meg:"Hogyan tegyem?"

Aztán Csicsóban szedtem egy kis mezei virágot,és az otthoni Szentélyemre tettem,a fotódhoz.
És megígértem Dédimamának,hogy otthonról hívlak....
Vegyük úgy most elmondtam Neked,Dédimama azt szeretné,ha főznél nekünk,mert Ő nem tudott megvendégelni bennünket az Otthonban....

Szív megszakad......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Párna

Anyukám!Becsempésztelek az Anyák napi napunkba az oviba! Mennyi Anyák napján ott voltál az évek alatt,istenem hány gyermek megfordult a keze...