2024. március 25., hétfő

Velünk vagy a szabadságon Anyukám

 

Velünk vagy a szabadságon

Kedves Anyukám!
Csak szeretném elmesélni Neked....
Most Márai idézete mondja el nekünk amit eddig Te szoktál.
Mikor indulni szoktunk mindig írtunk amikor megérkeztünk is és mindig nyugtáztad:"Érezzétek jól magatokat!"

Gondoltam Rád amikor még együtt teráloztunk Tamásikban és amikor már nem mehettél terálba a rák miatt....

Gondoltam Rád mikor finom bort kért ki nekem Laci...

Amikor reggel korcsolya volt a tv-ben,hogy szeretted,és én is szeretem nézni...
Temesvári Andrea hajat akartam mindig és most Temesvári Andrea hajam van,amit reggel megmostam és jajj mennyire ilyen lett és gondoltam Rád mikor Te száritottad a hajam....


Laci biztonsággal lehozott ide lakarosra és te ezt mindig szeretted,hogy biztonságban tudsz Mellette.

jajj amikor Te is kávéztál velünk,gondoltam Rád!

És mennyi felhő mutatta a Mennyországot...

és amikor tegnap megjelentél....
Hát percekig sírtam és nyeltem a könnyeim...
Istenem,mennyire hiányzol!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anyák napja másképp

Ma nagyon más Anyák napja volt... Nagyon hiányzol!