2024. március 30., szombat

Nagy Asztal az emlékedre

Képzeld Anyukám!
Húsvét lett.
Kezd jó idő lenni.
Elmentünk Lacival a lakásodba és a kiválasztott dolgokat elhoztuk amit már hetek óta összekészítettem.
Timi is ott volt...

Hát ez nem könnyű!!!
Nagyjából azt hiszem minden tárgyad az új helyén van és használni fogom és vigyázni rájuk!
Mélyről sírás tör fel,de ez annyira megszokott nálam és majd abbahagyom....

Próbáltam ma egy Nagy Asztalt összehozni,ahogy Te szoktad ünnepnapokon./is/

Megcsináltuk a töltött tojást,mert te is mindig előálltál valami különlegességgel.

És a Gyerekek is csodák csodája de leültek velünk enni a Nagy Asztalhoz.
persze a kis szentályen

ott a fotód és ezt "végignézted",és bízom is benne,hogy Odafentről láttál bennünket,hogy igen meg tudjuk csinálni!-ha akarjuk!

És finom is volt minden!

Ma levettem a kenyérsütő gépet a szekrény magas polcáról,hogy sütök kalácsot vele.
Még vagy 10 éve veled próbálkoztunk,de akkor is csak mérgesek lettünk,kenyerünk nem lett.
Hát képzeld!
Ma kidobtam a kenyérsütőt,elegem lett és nem kerreg már itt tovább....

Nagyon-nagyon hiányzol!
Maminál tegnap magamban elmondtam,hogy képvisellek Téged is mikor látogattam a kórházban.

Istenem,nehéz napok és az ünnepnapokon meg egyszerűen egy Űr tátong....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anyák napja másképp

Ma nagyon más Anyák napja volt... Nagyon hiányzol!