2024. február 4., vasárnap

Füstölő

Füstölő illatot érzek..
Szimatolok itthon honnan?Miért érzem?
Anyu,amikor dohányoztál a betegséged alatt és füstölőztünk-mert bizony én nehezen viselem a füstöt-semlegesítettünk a lakásban....
Na,most ezt érzem.
Jött egy ilyen illat-érzés.
Amikor még...

A lányom szobájába kopogtatok.
"Te füstölőzöl?"
Igen a válasz.

Ő nem tudhatta hogy én most mit élek át.

Na,ettől tudom,hogy a megtörtént dolgok miatt nem tudok sokáig úgy tenni mintha nem történt volna meg.
Megtörtént.
És lesz még ilyen érzet amit Miattad fogok érezni,mert Rád emlékeztet,de más emberek akik körbevesznek pl ők váltják ezt ki.

A környezet nem tudhatja nekem ez most nagyon nehéz...

De tudom:segít feldolgozni ez is a gyászomat.

Anyu,nagyon hiányzol!!!🙏


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Találkozás a Felhők felett

Még beszéltünk róla....mert 1 éve már folyamatban van az utazás szervezése. Még azt hittem elmesélhetem.... De nem. Megvolt az út. És a felh...